Contract de vanzare cumparare 2020

CUPRINS

Pagina actualizata mai 2020. Toate informatiile despre contracte de vanzare cumparare la notar sunt la zi.

Vânzarea legala al oricărui imobil (teren, casa, apartament, spațiu comercial, etc) se face doar prin intermediul unui notar.

Consultatie gratuita pe Whatsapp pentru Bucuresti

⚠️ Notificare 27 mai

În aceasta perioada promisiunile se fac in ordinea primirii solicitarilor si sunt limitate de numarul mare de cereri si de programul redus din cauza perturbărilor cauzate de coronavirus (COVID-19).

Este in interesul dvs. sa contactati notariatul cu cel putin 2-3 zile inainte, pe Whatsapp, mail sau telefonic pentru a confirma disponibilitatea A.N.C.P.I. si a celorlalte institutii privind programul de lucru cu publicul.

NOU!

Consultatie Notariala pe Whatsapp – Contract de vanzare cumparare Bucuresti

Aflati toate informatiile despre Contract de vanzare cumparare

 

  • verificare gratuita documente vanzare
  • verificare incadrare grila notariala
  • cum platiti taxe minim pe grila
  • procedura vanzarii imobilului
  • cine si cat plateste
  • acte necesare
  • cat dureaza
  • greseli de evitat

Contract de vanzare cumparare

Contractul de vanzare cumparare stă la baza acțiunii prin care o persoană (vânzătorul) îi oferă alteia (cumpărătorul) un imobil, în schimbul unei sume de bani. Contractul de vanzare cumparare pentru un apartament se compune în principal din:

  • descrierea bunului imobil
  • se precizează adresa exactă
  • numărul de camere și care sunt acestea
  • suprafața utilă și cea construită
  • numărul cadastral
  • modul de dobândire al apartamentului, fie că proprietarul l-a moștenit, l-a cumpărat, i s-a donat
  • prețul apartamentului (atât în cifre, cât și în litere), cu precizarea modalității de plată și a monezii în care se va plăti.

Documente necesare contract

Documentele necesare pentru încheierea unui contract de vanzare cumparare:

• acte de identitate părți (vânzător și cumpărător), certificatele de căsătorie (dacă este cazul), procură de reprezentare (dacă este cazul) ;
•  acte de proprietate asupra imobilului ce face obiectul tranzacției (după caz: contract vânzare, contract de donație, proces-verbal de predare-primire, dovada de achitare integrală a prețului, sentință/decizie civilă definitivă și irevocabilă, titlu de proprietate, certificat de moștenitor, etc.);
•  documentația cadastrală a bunului imobil (fișa bunului imobil și planul de amplasament, respectiv planul releveu) și încheierea de intabulare în cartea funciară;
•  certificat fiscal pe numele proprietarului, eliberat de Direcția de impozite si taxe locale, din care să rezulte că proprietarul este la zi cu plățile;
•  certificatul de performanță energetică, eliberat de un auditor energetic atestat;
•  în cazul apartamentelor, adeverința eliberată de asociația de proprietari sau locatari care sa arate situația datoriilor față de asociație (întreținere, cheltuieli, reparații, cheltuieli comune etc.);
•  ultima factură și chitanță privind plata la zi a utilităților aferente imobilului.

Deplasare Notar la Banca

Cand achizitia unui imobil se face prin credit in anumite cazuri este necesara deplasarea notarului la banca care ofera creditul. Nu toti notarii fac deplasari asa ca este recomandat sa intrebati inainte, daca este cazul.

Notariatul de mai sus face deplasari in Bucuresti.

6 Intrebari
Intrebari context
Vezi toate intrebarile
0 0 vot
Voturi pagina
    X
    Asistenta Notariala Inteligenta  
    Buna, numele meu este Ani si te pot asista cu informatii notariale personalizate.
    wpChatIcon